zaterdag 5 april 2008

Comme si je faisais parti de la famille.

Woensdagavond 26/03 - donderdag 27/03 - vrijdag 28/03 :Ik kan mijn 'verplicht' verblijf bij Emmy en Christiaen niet beter omschrijven. Ik heb genoten van hun aanwezigheid. Ik heb me er ontzettend thuisgevoeld. Het leek alsof ik er al jaren woonde.
We hebben nogal wat afgebabbeld. Ofwel was ik aan het woord, ofwel Christiaen ofwel Emmy. Ik vond het ook prettig dat Emmy bijna alles in het Frans vertelde. Ze komt van St-Niklaas en heeft Nederlandse roots. Ze geeft momenteel Frans aan Turkse vrouwen. Ze heeft haar cursus met mij doorgenomen. Ik vond het erg leerrijk.
Verder was er nog een vriendje : Miette, de Whiskaspoes. Echt, je kan hem zo van de affiche plukken, schattig.
Ik heb ze ook de oren van het hoofd gegeten, denk ik. Alles smaakte. Wandelen maakt echt wel hongerig.
Voor ik vertrok heeft Emmy me nog geholpen met het lichter maken van de rugzak. Twee kilo heeft ze me lichter gemaakt :-). Al heeft ze me wel een karrenvracht eten meegegeven voor onderweg!! (Hihi). Het afscheid viel me zwaar. Na de tocht ga ik hen zeker opzoeken!!
Noot : Emmy heeft nog een boel sms-jes gestuurd. Dat vond ik heel fijn. Ook aan de kaartjes met een bezinnend tekstje die ze heeft meegegeven heb ik al veel gehad.

Geen opmerkingen: