maandag 2 juni 2008

do. 22/05 vr. 23/05 Lauzerte - ferme de Barachin - Condom

Donderdag niet veel te melden. Enkel dat in de gîte een boek lag dat ik ooit voor Frans heb moeten lezen: La clé sur la porte par Marie Cardinal. Het gaat over iemand die veel jongeren over de vloer krijgt. En,ige regel elkaar en zz respecteren.

Vrijdag:
Rit heeft haar verjaardagskaart gekregen. Daar ben ik heel blij om!!

Condom bereikt door wat in te korten. Ook even gewoon door het veld wat het altijd wat avontuurlijker maakt.
De tocht was zwaar. We leggen te veel kilometers af op korte tijd en lopen af en toe straatjes.
De zonnebloemen die wij in de zomer zien bloeien, staan zo'n 5 à 10 cm hoog. Brem is zo goed als verdwenen, maar de heerlijk geurende kamperfoelie is er nog.
Ik heb mijn belofte nagekomen. Boris Demarc, degene die me zijn studie 'leende' in Troyes, had me gevraagd zijn adres te bezorgen aan mensen bij wie hij had gelogeerd zo'n 2 jaar geleden toen hij naar Santiago ging. Dat was in Chapelle d'Abrin.
De gîte net buiten Condom was een wijnkelder. We zitten in de streek van de Armagnac.

Geen opmerkingen: