maandag 16 juni 2008

KNIE: ja, ja, wie had dat gedacht!

Het hangt als een zwaard van D. boven mijn hoofd, denk ik. Vermoedelijk alweer te weinig gedronken. Ik zou meer dan 1,5 liter water moeten drinken. Pijn voel ik niet, maar er is weer dat door-de-knie-zak-gevoel. Dus opnieuw het knieverband en opnieuw dat vreemde gevoel alsof ik opnieuw moet leren lopen. Het is geen fijn gevoel. Na meer dan 1000 km zonder problemen gestapt te hebben!! Alweer zorgen. 't Ja, die camino dat is me wat, maar ik hou tegelijkertijd van de camino.

1 opmerking:

kris zei

Eindelijk terug wat lectuur, altijd plezant om te lezen dat mijn broertje grapjes uithaalt, dan zie ik hem terug toen we nog thuis woonden. Jaja, ik word er vrolijk van om daaraan te denken. toevallig stond ik met Karl over het lange smske van hem te praten. En ik dacht toen Peter zijn in de middle of nieverence. Toen ging ik naar ons laptopje en las daar zijn nieuwe avontuur. En daar zag ik iets over het smske staan. Wanneer je terug thuis bent en wij ook moeten we eens dringend bijtetteren, als je daartegen nog stem hebt natuurlijk want dan zullen er al vele je verhaal gehoord hebben. Amaai Rit zet de flessen maar al klaar tegen dat je ventje thuis komt, want al die luisteraars willen natuurlijk een glas. Beter nog laat ze wat Franse en Spaanse wijn meebrengen misschien kan Peter er wat over vertellen. Zeg die pruttelende knie, dat is wel wat hé. t zal het spaanse klimaat zijn of misschien stap je te snel door en wil knietje effe rusten. Hou vol broertje je zit al zo ver. Dikke knuffie. Kris