donderdag 19 juni 2008

Mijn camino - de ontmoetingen, wat hebben ze verder voor mij in petto?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Peter,

hier weitere Gedanken zum Camino:

BEWEGEN
sich verändern

bewegen-
nach vorne schauen

bewegen-
Träume verwiklichen

bewegen-
Probleme meistern

bewegen-
sich einsetzen

bewegen-
wirken und bewirken

... nicht stehen bleiben,
das Leben geht weiter!

Liebe Grüße von deinem Freund

Michael

kris zei

Even gaan zien op mijn Michelin kaartje, de tocht begint te korten, maar elke dag heb je nog fijne ontmoetingen. Nog een goei 420 km? En dat met maar één paar sokken. Hoe lang gaan die andere sokken aan de draad hangen? Het doet je telkens wat hé het thuisfront te horen. Maar eerst nog genieten van de zomer, die kennen we hier nog ni hoor. Veel liefs.

Anoniem zei

Hoi piepeloi!
Vandaag het laatste examen gehad. Nog een weekje en 't is zomervakantie. Ik kijk er naar uit. Ook omdat ik dan wat meer tijd met Renée zal kunnen doorbrengen.
Overmorgen is het het benefietconcert bij ons op school voor de moeder en de zus van de jongen die is omgekomen in een huisbrand begin mei. Hij zat bij ons op school. Ook zijn zus overleefde de brand niet, zij zat bij Tim op school.
Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind. Het zal een beetje een rare dag worden: overal op school zullen er lachende mensen zijn terwijl het om een benefiet gaat voor mensen die twee geliefden kwijt zijn en ook nog eens heel hun hebben en houen. Zo is het leven nu eenmaal zeker?
Het gaat je goed, zo te lezen. Fijn. Heel leuk. En leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Nog steeds.
Seg, stapt ze en tot de volgende hè!

Anoniem zei

"En chica casa y en largo camino
se conoce el buen amigo"

dag Peter,

'k heb je even weer bijgelezen.
Het begint te korten, hé? Hopelijk houdt de knie het vol (en heb je nieuwe sokken gevonden onderweg).
Peter, ik wou je even vertellen dat ik geslaagd ben voor de laatste papers RT. En dit heb ik voor een groot deel te danken aan enkele collega's, waaronder jij. Zonder jullie steun en tips zou het heel moeilijk geweest zijn. En daarvoor wil ik je danken. Het gaf me een warm gevoel vanbinnen, iets bereikt te hebben, zomaar. Ik wens je hetzelfde gevoel toe als je Jacob bereikt.

muchas gracias y buenas noches
Marleen