maandag 16 juni 2008

VOLARE (Santo Domingo de la Calzada)

Ja, de clown uithangen kan ik wel of soms heel grappig uit de hoek komen of gewoon een leuk ideetje hebben (een leuke foto tussen de klaprozen of tussen hoog opgeschoten koolzaad waar je alleen mijn stokken boven mij ziet uitsteken). Kim, Tina, Geraldine en Elena hebben het geweten. Ik ben misschien vaak ernstig, maar er zit ook een kleine kapoen in mij.

We wandelden door een straat. De straat was niet toegangkelijk voor auto's tenzij ze een speciaal pasje hebben. Dan verdwijnt een paal even in de grond om nadien weer te verrijzen. Ondertussen watren Stefano en Elisa ook toegekomen, het Italiaans koppel waar ik heel goede herinneringen aan overhou (Ventosa).
Er kwam een wagen, het pasje werd bovengehaald, de paal zakte de grond in, de auto reed erover en ik ... ging op de paal staan en terwijl hij weer naar boven ging, begon ik te zingen: VOLARE. Heel ons groepje begon te zingen en te lachen. Ja, dat is ook die kleine Peter. En dat is zeker niet de enige keer dat ik ze aan het lachen bracht.

Geen opmerkingen: