maandag 2 juni 2008

Vr 30/05: Navarrenx - Lichos - Ferme auberge Bohoteguia

's Ochtends zei Harald me: We leveren eigenlijk serieuse sportprestaties. We staan om 6 u op, stappen 7 tot 8 u. Komen aan. Moeten even 'terug op aarde komen'. We moeten goed nadenken: waar zijn we geweest, waar gestopt, wat gezien? Op den duur moet je opletten of je nog wel bepaalde dingen hebt gezien (mooi huis, bloem, dier, steen, .... Je moet zelfs nadenken voor welke momenten je eten moet kopen en wat.
Ik had mijn lesje geleerd want hij had gelijk. Die dag zag ik opnieuw meer. We deden een kortee etappe. En Harald? Of hij veel heeft gezien weet ik niet. Hij ging met vrouw weer voor een stevige 30 km.
Mooi weer. Prachtige vergezichten.De boederij waar we zouden verblijven zag er niet uit! Maar de binnenkant is vaak beter en dat was zo. De bazin leek wel wat nors, maar we werden verwend als koningen: super avondeten met wijn, lekker ontbijt en als verrassing een piknik.

Geen opmerkingen: