zaterdag 20 maart 2010

Vertellen voor de klas.

In het eerste middelbaar komt 'de pelgrim' in de godsdienstlessen aan bod. Birgit, een collega van me, vroeg of ik in de periode van de vasten wilde vertellen over mijn ervaringen als pelgrim. Een aanbod dat ik niet afsla! Het is fijn om die rijke en onvergetelijke ervaring te mogen delen met anderen.
Volgende week en de week daarop zal ik het woord voeren in drie klassen. Aan twee van de drie geef ik zelf ook les. Dat vind ik wel bijzonder fijn. Het toeval wil ook dat ik een collega moet vervangen in mijn eigen klas op een moment dat ik normaal gezien over mijn ervaringen vertel in een andere klas. Dus ... gewoon twee klassen samennemen :-).
Benieuwd of ik een stukje van het gevoel kan overdragen. Ik wil hen vooral dat caminogevoel laten ervaren. Het is zo sterk aanwezig. Telkens ik erover praten voel ik hoe alles binnen bruist. De camino is echt wel de weg naar het hart. En misschien zet ik iemand mee op de weg ... ooit :-)

3 opmerkingen:

Laura DT zei

Ik vond het een erg interessante voorstelling met prachtige foto's en herrineringen .

Laura DT 1L1 :)

MOERI zei

Bedankt voor deze fijne reactie!

Laura DT zei

:D