zondag 22 februari 2009




We zijn ondertussen al een tijdje verder, maar op 16 september was ik jarig en toen kreeg ik dit hondje cadeau van Rit en Tim. Het is een Cavalier King Charles en hij draagt de naam PIF. Pif is een geweldig mooi hondje en superlief.
Vanwaar de naam PIF? Ik heb hem genoemd naar het gelijknamige hondje dat ik met zijn baasje ontmoette toen ik op weg was naar Issy-l'Evêque. Die dag was wel echt een heel speciale dag op mijn tocht. Hartverwarmende ontmoetingen, een onvoorstelbare hulpvaardigheid en aan de andere kant de 'angst' dat de tocht zou kunnen afgelopen zijn omwille van een 'doorzak'gevoel in de rechterknie. Op zijn minst één ontmoeting (de uitnodiging van Alix voor het dîner, zie april 2008) was niet toevallig en als je het mij vraagt was er zelfs nergens sprake van toeval. "Le hasard n'existe pas. C'est quand Dieu voyage incognito"

1 opmerking:

kris zei

Een fijne lieve hond die PIF van je, net zoals z'n baasje trouwens.
Geniet van je mooie herinneringen, ze houden je sterk en wijs. Succes broertje. Zus