vrijdag 28 maart 2008

Godarville - do 27/03

Emmy en Christiaen, zo heten mama en papa. Lieve mensen. Christiaen weet bijzonder veel over geschiedenis en over aardrijkskunde. Hij kent alle departementen en préfectures en sous-préfectures uit het hoofd. De geschiedenis van België, van Frankrijk, van noem maar op. Het is een bijzonder boeiend verteller. En, hij doet me denken aan Bruno Smits. Ja hoor, zelfde lachje, zelfde fijne trekjes. Ik vind het géweldig.
Wordt vervolgd, ik moet gaan eten :-) LIEFS AAN ALLEN

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Als het zo doorgaat, zal je nog veel mensen achteraf mogen opzoeken. Maar 't is wel geweldig.
Het moet je zeker veel moed geven.
Ik kijk alvast uit naar je volgend avontuur.
Luc Verschueren

anna zei

Elke dag volg ik je groeiende ketting van mensen, gebeurtenissen, blikken, plaatsen en kleine dingen.
Nu nog de weergoden die je wat zon willen geven ...
Veel succes !

Anoniem zei

Hé Peter,
Je blog is als een dagblad, elke morgend wachtend op de fakteur en dan snel naar de brievenbus om te kijken of er al nieuws is van jou.
Het is zoals we het meegekregen hebben van thuis, als er iemand van ons weg dan ging pa elk moment ook naar de brievenbus kijken of er niets was binnnen gekomen van zijn kinderen.
Met veel aandacht volg ik je weg en elke keer als je iets nieuws op je blog plaatst lees ik het enkele malen om alles toch een nbeetje te kunnen visualiseren.
Je bent op goede weg, ik ervaar dat je elke dag rijker wordt door je beleveniseen en ontmoetingen.
Gisterenavond sprak ik er nog over met Sonia en we vroegen ons af waar je was en wanneer je volgende artikeltjes zouden verschijnen.
Je ochtendpost van morgen was schitterend. Peter hou je goed en prettig weekend wensen we je toe . groetjes van ons hugo & sonia

Unknown zei

Gelukkig zijn er nog zoveel sympathieke mensen! :)
Hopelijk gaat alles goed en heb je niet meer te veel last van de knie...
Tot de volgende!
Groetjes,
Laurence

Anoniem zei

Dag Peter,

Je tocht houdt me echt wel bezig ...
Jouw beeld van de ketting vind ik prachtig. Stop ze maar veilig in dat kleine rugzakje van je!

Ik ben met je onderweg...

Veel succes op je verdere tocht!

Hilde Van Oostenryck

Anoniem zei

Hoi Peter,

Gisteren zijn we naar Duitsland gereden met de buren. In een boekenwinkel heb ik speciaal een kaart van Frankrijk gekocht om daarop je verdere tocht in kaart te kunnen brengen. Gek hé, even een uitstapje maken en toch ben je steeds in onze gedachten.
Hopelijk heb je uw rugzak enkele kilootjes kunnen doen vermageren en is de knie aan de betere hand.
In alle geval de groetjes en tot volgend berichtje.

Karl van het Laar

kris zei

dit is echt de beste krant ! nieuws, als er nieuws is en dan nog heel positief en vol warmte. iets wat we weinig vinden in de pers.En dan die spanning van een bedje vinden of niet. Peter koop maar alvast een agenda voor volgend jaar en schrijf daarin maar de afspraken met al die nieuwe vrienden. eigenlijk zit ik alweer te wachten op je volgend verhaal. Kon ik je maar eens zien stappen op Google, maar ja...
Doe zo voort broer en natuurlijk stuur ik je hierbij weer mijn lieve knuffie. Kris

Anoniem zei

Puiser au plus profond de soi le courage, la volonté dont on a besoin pour avancer.
Trouver aussi la foi et la persévérance de croire en soi et en ses moyens.
Parce que la force, tu l'as, les capacités, aussi.
Les encouragements et les amis t'accompagnent en pensées.
Alors, aies confiance en toi et tu y arriveras. tu le peux
Tu es extra. Bravo !...