zondag 20 juli 2008

Vr. 11/07 - zo. 13/07 - wo. 16/07: Tours - "Rit" - Fondettes: chambre d'hôtes






Het werd een leuk verblijf in Tours, la Membrolle en het nabijgelegen Fondettes. Rit ontmoette ik op zondag 13 juli rond de middag. We hadden afgesproken beneden aan de post. Dus niet bij 'les Lejude'. Ik wilde naar haar gaan, net zoals ik vertrokken ben, te voet. Het was ons intiem moment. Drie maanden, het is niet niks, ik had het echt wel onderschat. Nadien gingen we voor het middageten even terug naar 'les Lejude'. Vervolgens brachten we drie dagen door in een chambre d'hôtes met zwembad :-). Op de eerste dag na waren we heel de tijd alleen. We hebben ervan genoten. Voor Rit had ik nog een verrassing in petto (zie foto's). En sinds woensdagavond vinden jullie mij weer thuis in Lier. Tim is ondertussen ook thuisgekomen van een sportvakantie in de Landes georganiseerd door 'Jeugd 2000'. Zijn knuffel sprak boekdelen!!! Stilaan komen nu de verhalen naar boven over "onze" tocht.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Peter,

Proficiat voor je fysieke inspanning. Het heeft je duidelijk deugd gedaan. Hopelijk heeft de tocht ook je psyche verrijkt, al moet dat misschien nog verder geopenbaard worden de komende maanden. Geniet nog maar van de vakantie samen met Rit en Tim.

tot in september

johands

Anoniem zei

Hoi Peter,

Doel bereikt, en wat voor een. Ik denk dat je het zelf moet doen om te weten wat voor een inspanning het vraagt, wat voor een belevenis het is en ... volharden.
We hebben je maanden gevolgd (dankzij het net natuurlijk - de technologie). Als we alles op een rijtje zetten bracht deze tocht toch wel veel emoties met zich mee. Een dikke proficiat aan u en natuurlijk aan Rit en Tim, uw thuisfront.
Zou het lichtpuntje toch wat geholpen hebben? We hopen het.
Veel liefs.
Karl en Chris

kris zei

Héwel héwel broer van me, ik ben net terug uit vakantie en moet je superdringend bellen.
Toen we onze laatste week met vakantie door Frankrijk reden heb ik met het zicht op Lauzerte zitten huilen in de auto. Ik stuurde je op dat moment ook een smske. Je geest liep daar nog rond. Hier liep mijn jonge broer dacht ik fier. En later ook in Moissac, welke stenen zou hij bewandeld hebben? Ik ben echt trots op je en het einde van je verhaal met Rit in Tours amaai dat moet pas heel speciaal geweest zijn mekaar terugzien na zovele maanden. IK wens jullie beiden en ook Tim nog veel vreugde toe en nog een fijne vakantie. Bedankt dat we je verhaal mochten mee beleven via dit medium en dank ook aan al die fijne mensen die er op gereageerd hebben. Geniet er nog lang van na. Zus

Anoniem zei

Dag Peter

Weer even bijgelezen na onze vakantie aan zee. Nog eens een dikke proficiat voor deze grootse tocht. Ik hoop van harte dat je deze ervaring de rest van je leven mag meedragen maar dan als een lichte last in je rugzak !

Groeten
evelien