zaterdag 5 april 2008

Verkeerde stapschoenen!

Dat Karl en Chris me hier ( Sacy, onder Reims) samen met Rit en Tim kwamen opzoeken, is geen toeval geweest. "Le hasard n'existe pas!!" Zij hebben mij er op attent gemaakt dat ik niet de juiste stapschoenen draag. Kort: één paar stapschoenen volstaat niet. Dus besloot ik om mijn oude stapschoenen eerst te dragen en vanaf Reims of zelf verder mijn nieuwe te dragen. Karl en Chris maar mijn oude stapschoenen zijn eerder voor zware trekking. De zool is vrij hard, vrij stijf. Dat heeft er allicht toe geleid dat ik nu met het 'syndrome retuliere' zit aan de rechterknie. Vandaag zijn we in Reims andere stapschoenen gaan kopen. Het zijn minder hoge en de zool is veel soepeler. Daar kan ik gerust mee tot aan het 'Massif Central' stappen. Mijn ander paar nieuwe stapschoenen neem ik ook mee. Wanneer het terrein dan te ruw wordt, verander ik van paar. Het is extra gewicht, maar ik denk wel dat het zal lukken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Peter!

Ook ik heb de weg naar jouw website gevonden en kan je avonturen vanaf nu volgen. Ik typ dit in via de pc van Jan DC. Kan ik ergens jouw pc vinden?
Hopelijk gaat het al wat beter met je knie et vlot de tocht nog goed.
Gisteren heb ik voor de eerste keer voor de klas gestaan: alles ging goed. Een zeer goede ontvangst en toffe eerste reacties van de leerlingen.
Ik zal je regelmatig laten weten hoe het met je leerlingen gaat!
Veel succes nog!

Groetjes,
Bente