donderdag 10 april 2008

Voettocht door de Côte de Blancs: Mancy - Avize - Oger - Le Mesnil-sur-Oger - Vertus

Nadat Marie-Fançoise een 'tampon' in mijn 'carnet' had gezet (op het gemeentehuis) en me had gefotografeerd voor het gemeentehuis (ze komen er daar niet alle dagen tegen)ging ik op weg naar mijn volgende halte. Eerst was het vrij koud. Het had gevroren en er lag een dun laagje sneeuw her en der. De GRP Côte de Blancs is best een aardige route. Alleen was het niet zo'n helder weer.
's Middags heb ik mijn bokes opgegeten op de trappen van een kerkje in Le Mesnil. De knie hield goed stand. In de namiddag werd het opnieuw moeilijker. De nieuwe stapschoenen zijn wel super. Misschien loop ik nog te veel alsof ik de vorige stapschoenen nog aan heb. Ofwel is de kwetsuur niet zo snel in orde. Ik heb in ieder geval Vertus gehaald. Het was ongeveer 14u.

Geen opmerkingen: