maandag 2 juni 2008

Zaterdag 24/05: Condom - Escaubet

Regen in de voormiddag. Samen met het Duits koppel heb ik een blitzbezoek gebracht aan Condom. Vervolgens door velden (zonnebloemen, koolzaad, ...) en door wijngaarden.
Plassen waren er genoeg. Je ziet ze, je denkt terwijl je stapt welke kant je best neemt om niet of zo weinig mogelijk nat te worden of met slijk te zitten. Zo koos ik de rechterzijde en Jaime de linkerzijde, die volgens mij minder goed was. En inderdaad. Ik hoorde hem tegen zichzelf zeggen: 'Tiens, je me suis trompé'. Ik moest lachen. Ook toen ik dit in mijn logboek schreef moest ik heel haard lachen. Ik heb het hem toen verteld.
Op een bepaald moment was ik ze uit het oog verloren, door foto's te nemen. Ik liep achter ze. Aan de gîte kwam ik alleen aan. Ze hadden zich ergens vergist en kwamen pas ene uur later aan. T'ja, dat heb je zonder gids hé :-).

Geen opmerkingen: