maandag 2 juni 2008

Zo 01/06: Ostabat - St Jean Ma: 02/06: rustdag

Het weer is wisselvallig, voormiddag toch vooral zon, namiddag erg dreigend. Wandelweer is het meestal wel. Het voorkomt de zware transpiratie en afmatting. Ook in Spanje zou het niet zo goed zijn.Dat zien we nog wel. St Jean is de moeite en de overgang naar een ander lan, andere cultuur, een vernieuwing op de weg.
Met Ritje gesproken en ook met Tim. Dat vond ik fijn.
Jaime gaat dinsdag, samen met een vriend en een vriendin en met mij naar Roncevalles. Daar nemen we afscheid. Ik ben als een vriend voor hem, eigenlijk ziet hij mij ook een beetje als een zoon. Hij heeft me bedankt voor de voorbije drie weken en heeft nog een aantal andere dingen verteld. Hij heeft het hart op de juiste plaats. Hij heeft het bijzoner goed, maar kan ook in een eenvoudige gîte slapen. Hij kan ook met weinig genoegen nemen. Dat siert hem enorm.
Bedankt lieve man, bedankt lieve vriend!

Doris uit Zwitserland ook teruggezien. Zij kent me ook als geen ander en betekent veel voor me. Een fijne dame.

Dag allemaal, tot de volgende keer. Wie laat nu 'als nieuweling' eens een boodschapje, reactie achter?

1 opmerking:

kris zei

helaba nieuwelinskes, zie je niet dat peter wat berichtjes wil lezen van jullie en terecht. Zo'n prachtig dagboek lezen dan moet je toch zeker een woordje kunnen schrijven als reactie. Doen hé ! kris